vrijdag 6 januari 2012

Mijn spel gaat traag. Hoe komt dat?

Als je spel traag gaat, kan dat verschillende redenen hebben.
  • Je hebt een grote boerderij. Hoe groter je boerderij, hoe meer objecten erop staan, hoe meer je computer moet laden tijdens het spel. Hoe meer je moet laden, hoe trager het spel gaat.
  • Je hebt het landschap "Het Sneeuwt" aan staan. Hier staat hoe je kunt wisselen van Landschap.
  • Je computer is niet snel genoeg.
  • Je bent tijdens het spelen van het spel ook nog van alles aan het up- of downloaden, waardoor de computer traag wordt.







1 opmerking:

  1. leuk hier salou spanje weer ik speel dagelijks maar wat ik dus niet begrijp dat jullie niet eerst de uevel langzaam oplossen. ik speel het spel met facebook en zit in level 38 het gaat traag en als ik inlog dan is ie de helft vegeten wat ik heb gedaan de vorige dag,hoe leuk kan een spel wezen.
    Is dit niet op te lossen op deze manier is er niks meer aan want kan niet snel spellen wat tch de beddoeling is voor jullie om dus ook sneller daalder te kunnen verkopen meschien nieuwe survers of andere prgrmatuur waardoor het spel altijd goed te spellen is vergis jullie niet het spel is top doe er wat mee iedergeval zou een hoop schelen.

    BeantwoordenVerwijderen